Bakterier og faenskap

( WARNING: et skikkelig syteinnlegg)

Det er høst i lufta, sommeren har vart i trøndelag i 1 1/2 uke tilsammen. Men nå lukter det altså høst, å når jeg våknet i morges ja så var halsen helt tett og for ikke å snakke om nesa. Ja for en yogalærer er også menneske og kan nemlig bli syk, selv om det hører sjeldenhetene heldigvis.

Innabords finner du febernedsettenede, ingefær og sitron i håp om at noen av de tre skal kunne hjelpe meg å overvinne den idiotiske og helt unødvendige bakterien 😉

img_9627Jeg NEKTER å bli syk denne gangen, for sist jeg var syk så varte det i hundre år, å nå er jeg så godt i gang med treninga at jeg rett og slett IKKE har noen planer om å bli noe dårlig. Denne gangen MÅ kroppen bare “deal with it” for det passer ikke Yvonne dette her.

For 2 dager siden knapt var jeg oppå her med denne fine jenta, og formen var helt flott så hva i svarte var det som skjedde?

img_9613

Ja man kan så lure, skal man liksom bli straffet fordi man nyter utsikten. Heldigvis så ble det ikke noen badetur da :O da hadde det nok vært enda verre.

Om du sitter med infoen om hvordan riste av seg disse grusomme små irriterende bakterienen i en fei så kom gjerne med ALT du har av info.
Nå skal bakteriene BORT for ingen skal holde meg bort fra Spontan på lørdag.

Ha en strålende fin dag.

 

 

Leave a Reply

