For ei uke :O

Akkurat som beskrevet over så har dette vært litt av ei uke forrige uke.

En liten mann skulle begynne på SFO og det var jo virkelig en milepæl i selv. Vi hadde en litt kinkig start men heldigvis så rettet det seg og nå går det så det suser ❤

img_9449

Ingen ting er så vondt til mammahjertet som når lille gullet gråter når du går, heldigvis gikk det bra etterhvert og smilet kom på plass ❤

img_9451

Å da måtte vi jo selvfølgelig feire med is å kos når dagen var over 🙂

I helga hadde vi storfint besøk av gode venner, det betyr jo at vi måtte jo smekke sammen noe å spise.
De som kjenner meg vet jo at Yvonne er absolutt ikke noen kokk så nei det var ikke jeg som laget maten 😀

Han jeg er gift med derimot han slo hardt på tromma. Ikke skulle det være dårligere enn en 3retters og ikke skulle det være noe dårlig vin heller. så here it goes:

1ste rett ut:

img_9602

Kald avokadosuppe med pistasj og vårløk
Vinvalget: Cremant du jura
Syyyykt godt spør du meg 🙂

hovedretten:

img_9604

Ytrefilet av reinsdyr med annapoteter, aspargesbønner,pastinakk,spinat og portvinsaus.
Vinvalg: Tenuta Il sogno Nebbio
NAM ❤

Å selv hvor mye jeg elsket de to første rettene her så må jeg virkelig si at den siste her er min absolutte favoritt:

img_9606
Hjemmelaget panacotta med skoksbærsaus ❤
Vinvalg: Moscato d`asti

Jeg kunne spist den til døden og hjem igjen.

De fine flotte gjestene våre ødslet oss over med gaver også, helt tullete spør du meg men glad ja det ble jeg virkelig.

Trøffelsjokolade ❤
Siste edition av Ikeas bibel som enda ikke har kommet ut i butikk 😉

og verdens fineste lille ananasplante ❤

img_9608

img_9609
Søndagen ble brukt til familiekos med de fine her hjemme, is, og kos og ei bittelita tabataøkt med lillesjefen.

I dag har jeg senvakt og etter vakta mi er planen å komme meg opp til estenstadhytta, så får vi se om jeg klarer å få med meg en venn.
Uansett skal kroppen røres på, økta i går var hard nok etter helgas strabaser.

Gledes til neste helg allerede, visste du at det åpner en ny og ekstremt spennende vinbar i Trondheim på torsdag?
Når det endelig dukker opp noen så spennende i byen vår så må man jo bare bruke det tenker jeg.
Så på lørdag finner du meg der iallefall.
Det gledes stort, så spre det gode budskap om du også er en god vinelsker ❤

Leave a Reply

