Et helt nytt år….

Og ikke minst nyttårsforsetter.

Har du det? eller synes du sånt er teit?
Jeg er en optimistisk og positiv person som tror på forsetter, jeg synes det er en herlig måte og få starta med blanke ark på. Det er viktig å ha mål og drømmer og om man setter dem nå eller da spiller vel ingen trille.

Men i år tenker jeg å kalle mine nyttårsforsetter for intentsjoner for 2017.
Av en eller annen grunn føler jeg at det er mer riktig for meg nå.

ganesha-happy-new-year

Jeg sitter i sjeselongen og ser utover sjøen, en kråke flyr sidelengs i vinden og trærne står på kryss og tvers. Edith Piaf spiller så vakkert over høytalleren min og minner meg på at selv om hosten ikke blir bedre og været er helt villt så finnes det liv og lykke i alt.

2016 var et helt fantatisk år for meg, jeg fullførte en utdannelse jeg bare kunne drømme om, jeg fikk meg jobb i et helt fantastisk firma med de aller beste menneskene, vi fikk huset vi bare kunne drømme om og ikke minst jeg ble sikrere på meg selv på matta.
2017 Jeg gleder meg til du kommer, jeg skal ikke starte med helt blanke ark for de jeg startet å tegne på i 2016 skal få bli med videre. Arkene blir vakrere og vakrere for hver dag som går, og selv om det blir noen setbacks innimellom så er kjernen sterk og viljen enda sterkere.

Jeg vil takke alle dere som trodde på meg og heiet på meg når jeg startet på drømmen min, jeg vil takke alle dere som ikke trodde på meg sånn at jeg fikk fighterinnstinkt til å kjempe meg videre, til familie og venner som har stillt opp og passet på både barn, mann og meg selv. Jeg er dere evig takknemmelig ❤ ❤ ❤

bilde-23-04-2016-15-30-34

2017 Jeg vil sette en intensjon for deg.
Min intensjon for deg er å være lærerrik, utfordrende og fyllt med glede, kjærlighet, reiser og opplevelser, du er leken, tillitsfull og åpen både på yogamatta og av.
2017 jeg ønsker deg hjertelig velkommen og kan nesten ikke vente.

En siste ting: kan ikke vinden stilne slik at barna får fyrverkerriet sitt i kveldinga? De har gledet seg så ufattelig lenge til det. ❤

599707_485376454825374_557792761_n2

( har du virkelig lyst til å kickstarte nyttåret så har Allan julechallange på HIT Ranheim i dag kl 12, kom å bli med 🙂 )

Godt nyttår alle sammen, jeg ønsker deg alt godt i det nye året hvem du enn er ❤

Leave a Reply

