Tusen takk Karin <3

Jeg jubler av glede 😀

Jeg er jo en av de interiørfrelste jentene som selvfølgelig bruker mye tid på hjemmet mitt for å være fornøyd, nå har jeg lett lenge etter et møbel som kan passe inn i vårt interiør og se bra ut foran tv`n vår.

Dag ut og dag inn har jeg lett på finn.no etter å ikke ha funnet det jeg lette etter på nettet og til slutt fant jeg to puffer som gjør meg så glad 🙂

Men så var det å finne stuebord da som kunne passe inn til dette.
Hvordan i alle dager skulle jeg finne et bord akkurat sånn som jeg ville ha?
For det jeg ønsket meg var et helt spesielt bord som jeg ikke har sett noe sted og jeg er da ikke så alt for handy og iallefall ikke laget av tålmodighet så da måtte jo noe skje temmelig raskt.

img_7915

( å ja jeg vet at det ikke akkurat er verken rent eller ryddig på disse bildene men sånn er det når man lever i et hus og tar bilder rett før rydde/vaskedagen)

En dag på jobb kom min gode kollega Karin og fortalte meg om det aller smarteste tipset jeg noensinne har sett. Er det virkelig mulig? at jeg ikke har visst av dette her? jeg ser jo på meg selv som ganske oppdatert på interiørfronten og smarte løsninger men likevel så visste jeg ikke om dette her.
Kontaktplast ❤

img_7911

img_7917

jeg er nyforelsket og tenker at nå skal jeg sanneligen meg virkelig få testa ut hvordan det er med “nye gamle møbler” ❤
Vel det er jo ikke jeg som tester da..haha 🙂 men sanneligen var han flink.
Å så fint som det ble :

img_7918-1kontaktplasten er kjøpt her

Tusen takk Karin for at du viste meg dette nå blir heimen ny og fin til en billig penge ❤

Leave a Reply

