Gilmore Girls in my heart <3

I dag skjer det jeg har venta på i så mange år. I dag er den beste dagen på evigheter altså.

img_7908
For 16 år siden gikk jeg gravid med eldstemann, etter frustrerende svangerskapsforgiftning og sykemelding var det ingenting annet å se på enn grusomme hotel Cæsar ja jeg inrømmer det, jeg trodde jeg skulle ta livet av tv´n.

Men så kom tvnorge med Gilmore girls å jeg ble helt frelst.

img_7909

Disse to jentene i den sjarmerende lille byen gjorde altså sånn intrykk på meg at jeg ble helt hekta.
Hvert eneste år siden den gang har jeg sett Gilmore girls.

Selvfølgelig fikk jeg tak i absolutt alle episodene og kunne se det når jeg ville. Å nå i dag den dag kom Netflix etter altså 16 år med nye episoder.

img_7910
Jeg gleder meg sånn at jeg tror jeg besvimer altså.
Og på toppen av det hele er det adventshelg, jeg har frihelg og Tyra kommer hjem til meg ❤
Vi skal bake pepperkaker, henge opp stjærner og virkelig kose oss.
På mandag kommer jeg nok helt klart til å være helt overveldet av gode følelser ❤

Ha ei fin helg alle  og gjør det som gjør deg glad ❤

Leave a Reply

