Takk <3

I dag ble jeg vekt av sjefen på 5 år kl 04:26 og siden da har jeg vært våken.
Sjefen sjøl og faren sov godt de resten av natta men når jeg blir vekt sånn så klarer ikke jeg å sovne igjen. Regner med jeg slukner som en dupp når mørket senker seg.
Jeg er så heldig at min favoritt ting å gjøre er Yoga, og det eneste jeg trenger er ei matte eller et sånn halveis mykt underlag så gulvteppet på stua duger det også. Det er så herlig å starte dagen sin med pust, ro og strekke på kroppen, da kan det liksom ikke gå feil.
bilde-04-09-2016-20-35-25

I dag er det Halloween og folk får si akkurat hva de vil om denne dagen. Jeg personlig er ikke spesielt begeistret for hysteriet som handelsstanden har satt igang. Å kle seg ut å være noen andre enn seg selv for en dag er helt ok men dette amerikanske kaoset som sakte men sikkert også sniker seg inn her hos oss i vårt land er jeg akkurat like begeistret for som lungemos. Derfor synes jeg det er viktg å gjøre noe annet med barna, så i helga hadde jeg min første frihelg på en stund og målet var kos.

img_7741
Før bytur i regnværet var det veldig viktig å ordne håret, fint jeg har ei jente som liker å fixe 😀

img_7740
Lørdagen ble tilbringt på min absolutte favorittkafe i trondheim nemligen Somma ❤
Den aller beste cappuccinoen.
Cappuccino laget av italienere, vel det finnes ikke bedre. Selv så er jeg ikke så begeistra for kake, men macroner derimot ❤

img_7733
Etter mye kos og feit mat på lørdag er det jo viktig å trimme litt så hvorfor ikke ta med hele familien og joine familietrening på Hit The Gym Ranheim søndager kl 11 😀 Jepp det gjorde vi. Vi lekte sura, var i jungelen og hadde stoppdans. Helt fantastisk.

img_7736
To spente barn som lytter til instruktøren og gleder seg til treninga.
Etter trening var vi på bursdag til faddergullet og koste oss.

Det har vært ei herlig helg med masse påfyll av kjærlighet og energi. Sikkert derfor vi var klare som et egg kl 04:26 denne morgenen.

Ønsker dere en strålende fin dag, og hvis du har lyst ta en tur innom Hit Nordre kl 17:15 i dag for yoga 🙂

-lots of love-

Yvonne

 

Leave a Reply

