Hans første firkløver…

Jeg husker når jeg var lita jente, hvor spennende det var med disse firkløverne.

Jeg kunne ligge i gresset i timesvis å lete etter en, å når jeg fant en la jeg den pent under hodeputa mi, ønsket meg mitt ønske og sovnet spent.

Denne historien fra barndommen fortalte jeg minstemann tidlig i sommer når jeg atter en gang lå på alle fire for å lete etter en firkløver…

img_7727
I går når jeg hentet lillegullet i barnehagen sprang han stolt imot meg med et ark som han hadde laget og inni arket lå en firkløver.

Han hadde husket historien jeg hadde fortalt han og når de fant en firkløver i barnehagen ville han gi den til mamman sin så hun kunne få sitt ønske oppfylt  ❤

-hjertet smelter-

Lille gullet mitt ❤

Leave a Reply

