Eventyr, tusser og troll <3

img_7008

(ADVARSEL: Personlig innlegg om jula så hvis du ikke er der enda så klikk deg bort fra denne sia)

Det er fortsatt en soloppgang som ikke ligner grisen utenfor huset vårt og gradestokken viser fortsatt + men jeg kjenner igjen lukta. Lukta i lufta som sier meg at snart Yvonne, ja snart så skal du finne frem tusser og troll, minnes din mamma med ære og stolthet og rett og slett være for dine barn det din mamma var for deg på den samme tiden av året. Hemmelighetsfull, ryddig, leken og ikke minst morsom.

Lukta og følelsen kan ingen ta fra meg, jeg kommer alltid til å føle det jeg føler nå på denne tia av året, og takk og pris for det. Takk kjære mammaengel for at jeg føler det sånn som dette.

img_7558-1(Den aller siste jula vi feiret med deg mamma hjemme hos deg og jeg husker det som det var i går ❤ )
Vi har så utrolig mye fint å glede oss over i denne tia av året, det finnes ikke ei tid på året som er så magisk og spennende som denne tia. Alle hemmelighetene, alle flotte klærne, all den nydelige maten, de herligste klemmer fra venner og familie.
img_7559
Det utrolige magiske juletreet som barna pynter opp hvert år og gjør stua enda mer komplett…
Jeg kan sitte å se på treet i timesvis og bare drømme ❤

img_7552

img_7557-1

Så må vi jo på juleforestilling i år også, og bake lussekatter selvfølgelig ❤

img_7556-1

kose oss med god julekaffe og koselige tvprogram

img_7561-1

Å for ikke å snakke om at jeg har bryllupsdag i desember også.

Ja da gjenstår det bare å tenke pakker og samle inn ønsker til julenissen da…

Jeg vet hva jeg ønsker meg til jul, vet du?

 

Leave a Reply

