Har du prøvd å bare gi litt mer F…?

Det er fredag igjen, en av mine favorittdager i uka.
Å når du våkner opp tidlig og er opplagt, og føler at du faktisk både kan støvsuge og vaske gulvene før du skal på jobb ja da er man i form 😀

Å når kaffepausen etter vasken gir deg denne her utsikten ja da er det iallefall ikke feil på denne dagen.
img_6988
Men jeg tenker at det er ikke alle dager som er som disse og faktisk kan noen av dagene bare være sånn at du faktisk skulle ønske du bare ble under dyna til neste dag.
Kanskje går ikke ting helt som planlagt eller forventet og kanskje de menneskene rundt deg ikke helt møter forventningene dine, eller kanskje enda værre.. dine mål og forventninger til deg selv er satt litt for høyt for å oppnå denne dagen.

Vel jeg sier Screw it….

img_7369Ting går ikke alltid som planlagt.. noen ganger så blir det ikke akkurat sånn som du vil selv… So what? Smil heller, det føles så mye bedre enn å bli frustrert.
Kanskje klarer du å snu dagen din til noe som føles bittelitt bedre også…
Eller kanskje du bare må gi opp, fordi nei det funka ikke det du prøvde på igjen og igjen.

img_7387Legg deg heller ned, rett ned på gulvet. Kjør en tvist så du får starta på nytt å bare pust….
Men for guds skyld ikke gi opp.
Bare gi litt mer f.. og ikke bry deg så mye med at det ikke ble som du ville.

img_7304

Jeg er så heldig at jeg jobber på et sted der menneskene rundt meg alltid smiler, både medlemmene og kollegaer så selv om jeg er i litt dårlig humør når jeg dukker opp på jobb så går jeg alltid hjem med et smil om munnen.
Tusen takk til dere alle for det, dere vet hvem dere er 🙂

I dag er det fredag og ei ny kulinarisk helg står for tur, for meg er det utrolig viktig å nyte god mat og vin i helgene med familien min nemlig.
Hva gjør deg glad? er det noe du kan gjøre selv eller må du ha andre for å være glad?
Jeg utfordrer deg til å finne noe i deg selv som gjør deg glad og gjør det, masse!
Kos deg i helga så sees vi kanskje til uka:)

Å husk å gi litt mer f.. og smil 😀

Bilde 03.07.2016, 12.25.18

Leave a Reply

