Sterk, leken, mindfull og zen <3

Hei alle sammen og beklager virkelig for den dårlige blogginga om dagen, det skal bli bedre det lover jeg virkelig.

13. august startet det virkelige eventyret for meg i Hit the gym. Å siden den gang har det gått på rullende bånd.
Jeg har fått lov å bli kjent men en gruppe helt unike og spesielle mennesker, proffesjonelle og menneskelige mennesker.

bilde-31-08-2016-14-41-25
Jeg må si at jeg var en smule skeptisk da jeg sluttet som frisør, det var en jobb jeg trivdes så godt i, jeg fikk hjelpe folk, hadde smilende og takknemmelige kunder og gode kollegaer. Så da jeg gikk en annen vei og tok meg utdannelse lærte jeg utrolig mye om meg selv. Noe jeg trodde jeg kunne fra før også.
Det var ikke så skummelt å skifte yrke som jeg trodde. Jeg lærte meg at uansett hva andre mennesker sier så er du og du alene bra nok. Alle mennesker har en historie å fortelle og fordi om den du er glad i ikke akkurat går den samme veien som deg selv så betyr ikke det at de har gått seg bort. Alle er vi unike. Men så skulle jeg over i treningsbransjen og en god kompis lo og sa til meg: hvem skulle trodd dette for et år siden Yvonne? at du skulle jobbe på treningsstudio…haha:) ja vi fikk oss en god latter. -But the joke was on me-…..just saiyng…

bilde-10-09-2016-16-45-11
Hvis du er sånn som jeg var som ikke orker tanken på å stikke hodet ditt innom et helsestudio og tenker at dette er ikke for meg. Vel jeg utfordrer deg til å kravle deg over dørstokken og stige utenfor komfortsona og komme innom oss på HIT, jeg lover deg at det finnes ikke skummelt.

bilde-30-08-2016-07-27-11

Jeg føler meg tatt vare på, og jeg har fått så mange nye fantastiske venner. Både i jobben og hos medlemmer.
bilde-16-09-2016-08-44-57
bilde-10-09-2016-22-47-34

14238106_1158325057584284_483097761509056972_n
Å jeg føler at mine fantastiske medarbeidere virkelig bryr seg genuint om sine medlemmer.
Her ser du vår senterleder Thomas på Melhus og vår PT Lasse som hjelper et medlem med prolaps å finne helt riktig treningsprogram.
bilde-26-09-2016-15-55-56-1
Jeg er så stolt og ydmyk over å få lov å jobbe sammen med så dyktige mennesker.
Hvilket betyr at jeg kan skrive dette innlegget helt uten å tenke at jeg reklamerer fordi jeg virkelig anbefaler alle som kan å komme innom oss å få en prøvetime eller bare slå av en prat.
bilde-26-09-2016-15-56-00
Vi har noe for alle sammen, både barn og godt voksne.
I går var jeg så heldig å få med meg noen voksne og skikkelig spreke karer på HotYoga på Ranheim, bare det å kunne sitte i det varme rommet og røre litt på ledd og strekke litt gjør underverker for både kropp og sinn.
Sammen med en av de her på bildet har vi også med vår alles herlige og unike assisterende senterleder Renate Bolland.
bilde-30-09-2016-11-07-17
Jeg vil igjen takke alle dere medlemmer for all den tilliten dere viser meg i time etter time. Det begynner å bli fulle gruppetimer på yoga hos alle senter og det er jeg evig takknemmelig for. Jeg er så heldig som får lære og bli inspirert av dere alle medlemmer som til stadighet utfordrer meg og gir meg all deres varme.
bilde-31-08-2016-14-41-38
bilde-08-06-2016-10-39-14
14224845_1158325180917605_3644919986369888435_nDet siste bildet her er fra Hit Nordre(crossfit) og convention “sterk kropp” som Hit arrangerte tidlig i september. Her var det mange dyktige og flotte foredragsholdere og trenere som bidro og har du lyst å lese om oss igjennom andres øyne kan du klikke deg inn på innlegget som Funkygine har skrevet om oss.
bilde-24-09-2016-09-28-46

Nå skal denne kjekkeste minstemann i familien få full pampering med kino og lørdagskos så dere får ha en strålende fin dag.

Og har du enda ikke testa HIT men tenker på det så slutt å tenk og heller stikk innom oss på en av våre senter og ikke minst sjekk ut gruppetimeplanen vår.  😉

Ha en strålende lækker lørdag<3

 

Leave a Reply

